2008年1月19日星期六

日本東北之旅 (DAY2) 仙台,最上川,上山溫泉,米沢,山形

18 JAN 2008 - 27 Jan 2008 東北10日之旅 (DAY 2)


[Day 2] 19 JAN 2008 (仙台 > 最上川 > 上山溫泉 > 米沢 > 山形)[早餐]:仙台駅 - Good Times Cafe(480YEN X 2)
一早起身凍冰冰,想搵個熱早餐喫。
經過松屋望兩下,啲早餐都唔啱胃口,再去仙台駅睇睇,向閘入面有間Good Times Cafe,門口放左個厚多士雙蛋煙肉set 好似好吸引,就試下喇。
味道唔錯,食飽又夠鐘上車。




今日要坐JR去新庄,再轉去古口,去最上川坐船仔。
計劃行程時搵車程,零零丁丁見到1/19有班車個名古古怪怪〔湯けむりこがね〕,但見唔使轉兩程車就去到新庄就book呢班車,點知呢架車原來好野嚟架。
呢架車三輛組成,兩輛指定席一輛自由席。
途經多個溫泉,車頭同車尾有展望室,車箱有電視接駁車尾個view cam,車間全部座位可以360度轉,將四張櫈轉好,中間再放張枱就可以打麻雀。

老公大人諗住咁早起身,向呢程車度眠一眠,但車外既風景實在太靚,成程向車箱度走來又走去,最閉係見到〔湯けむりこがね〕車上既單張,途經鳴子溫泉附近會見到一個超靚既橋景,更加要打醒十二分精神,金睛火眼咁望實車外。






車掌先生行過幾次都見到兩個興奮既傻仔走來走去,就同我地傾偈,拎左兩張〔湯けむりこがね〕限定既單張,蓋左個〔湯けむりこがね〕印仔送俾我地,仲俾意見書叫我地寫。

今 均出路遇貴人,半路中途有對日本情侶上左車,佢見到我成日裝裝下,估到我地等緊個靚橋景,佢就話我地知要踎低低抄上去,仲要快手快腳,因為個景 〔short-time〕,點知真係超級〔short-time〕,向過隧道期間,條橋出現向右邊,二秒就過左,小小手拎既傻瓜機SONY,快門實在太 慢,咩都影唔到,殘念...話咁快兩個幾鐘車程就咁過左。

一落車就跑去另一月台轉車去古口,點知又見到呢對情侶喎!
原來佢地都係去最上川坐船仔,仲問我地有無預約,想幫我地打電話預約,姑寒小小一早預約好,因為網上預約有得平100YEN嘛。
日本情侶見我地諗住由古口駅行過去船番所,就請埋我地一齊由古口駅坐的士,呢程3分鐘既的士,咁就670YEN,呢對客氣既情侶當然無收我地錢。

去到最上川,當然要買飛先上得船 (1870YEN X 2),賣飛既歐巴桑問小小個名點讀,既然問到,厚面皮小小當然教歐巴桑點讀我個大名喇。

未夠鐘上船,當然唔放過任何機會四圍走四圍摸,突然聽到一輪日文跟住叫小小個中文名,唔通俾人發現我做衰野?!非也,原來叫我上船。

上船之際,開始落雪,仲越落越大,坐向船仔入面,可以睇到風景,但影唔到靚相,船伕先生一輪咀講日文,每隔一輪仲唱歌添,歌詞講咩就唔識聽,只係聽到船伕先生唱歌識震音架~~~

話都無咁快,45分鐘既船就坐完,掃一輪手信又坐巴士返高屋駅,再轉JR返新庄。

[午餐]:米沢牛駅当,新庄蘋果仔
本來諗住向新庄食個雞雜拉麵,點知搵來搵去都唔見,唯有撤退直接去下一站 - 上山溫泉。上車之前,有袋好鬼可愛既蘋果仔向我招手,即刻向財政大臣LUR錢買野食喇!
坐到上JR,一盒熟口熟面既米沢牛駅当,好誘人咁坐向車仔小姐架車仔上面,今均到財政大臣失手,即刻科水買起佢!

蘋果仔:好睇唔好食,啲皮苦苦澀澀,唔食皮又無野食,照哽
米沢牛駅当:上次食過,今次再食依然好味

話咁快又到上山溫泉駅,落車既時候先記得,無帶毛巾???!!!!
天呀~~~咁點浸免費既足湯??
無可奈何之下,去便利店買條190YEN既毛巾仔喇,就係咁,俾財政大臣哦~哦~哦咁哦左一輪...不嬲精打細算〔姑寒至真〕既小小就咁失手。

免費足湯既質數如何?非常正。我地去左四個免費既足湯。
最近JR駅既 - 前川橋の足湯,湯町の足湯,新湯の足湯 同 上山城の足湯。
最正果個係上山城の足湯,向上山城隔離,足湯夠哂熱,風景又靚,非常疏肝。

一邊慰勞雙腿,一邊又勞役佢,行均四個足湯,仲行埋武家屋敷。



慰勞〔勞役〕完對腳,係時候招呼下個胃喇,全速向米沢進發。

[晚餐]米沢牛 - 黃木 (12810YEN)
由上山溫泉〔かみのやま温泉駅〕去米沢,坐JR只需半個鐘。
用半個鐘既時間,我地決定左去最近米沢駅又比較出名既〔黃木〕食米沢牛!
雖然叫最近,但都要行十零分鐘先到。
去到門口,又要諗食燒肉?和食?洋食?就燒肉喇!!

〔米沢牛燒肉定食〕4515YEN:每人叫左個燒肉SET,SET入面有三款肉,分別叫〔カルビ〕,〔赤身モモ〕同〔イチボ〕,牛肉刺身,仲有前菜,湯,飯,SALAD同甜品
〔カルビ〕油脂最多,入口即溶,但喫得多較漏,〔赤身モモ〕就最有牛味同咬口,但相對較韌,而〔イチボ〕就係兩者中間
試完味就再ENCORE左客〔上カルビ〕同〔イチボ〕。
〔上カルビ〕1890YEN:〔上カルビ〕係高一級既〔カルビ〕,油脂更利害。
〔イチボ〕1890YEN:明顯比set入面既肉靚同高檔,有咬口又有牛味。








食飽就係時候返歸,坐JR返山形住一晚,聽日一早去山寺再上蔵王。


[住邊]ホテルさくらんぼ
由山形駅行酒店約五分鐘,外表舊舊地,有粒車梨子,十足十情侶酒店咁,但內籠OK喎,大堂有免費上網,包朝食〔有咖喱飯,麵包,生果,仲幾好味添〕,CHECK-IN時仲送左兩個免費杯麵同兩罐綠茶添,咁既價錢又係值呀 (5480YEN)。

[是日消費]開餐:15,759YEN
交通:3,740YEN

住宿:5,480YEN
手信:2,680YEN
----------
總共:27,659YEN

註:大風雪不宜遊最上峽,只能睇不能影,有啲嘥

沒有留言 :

發佈留言